Als Osama zich daar had verstopt dan was hij nog in leven geweest en had hij een succesvol shoarma restaurant. En een pimped out bmw uit de 3 seriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interview op AT5 met een homo die al heel lang stelselmatig uitgescholden, bespuugd, bedreigd en uit de buurt weggetreiterd wordt door van die Marokkaanse kutjochies en waar AT5 een interview mee wilde doen en de politie dat die man afgeraden had omdat dat wel eens "oorlog zou uit kunnen lokken".
Ofwel: vooral je bek houden als mensen je bedreigen, want de politie durft niets te doen.
DAT is toch terrorisme eigenlijk? De schrik er zo hard injagen dat je niets meer durft te doen?
Dan doe je ze een plezier. Dat is dus vriendelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Utrecht is ook weer een gezin weggepest
Ze wonen nu in Nieuwegeinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan doe je ze een plezier. Dat is dus vriendelijk.
En dat is dan ook seksueel overdraagbaar. Een epidemie mensen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ik ook ineens een blingknopje in m'n oor krijg of een pet bovenop mijn hoofd ga dragen als ik weer eens bespuugd wordt door zo iemand!
Da's Leusdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit Annie daar ook niet? Hstikke gezwellig!
Ik kijk geen geenstijl, dus daar had ik het niet gezien hoorquote:
Ja met dat hondje, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Politie heeft gewoon gelijk, die kerel zit gewoon de boel uit te lokken!
Had ie maar niet homo moeten worden!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Politie heeft gewoon gelijk, die kerel zit gewoon de boel uit te lokken!
Altijd positief blijven denken: er zijn altijd ergere dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
is leuker dan je been er af laten knagen door mieren, terwijl je bij bewustzijn bent.
Klopt
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie maar niet homo moeten worden!
Ja hallo, mensen denken ook dat homoseksualiteit besmettelijk of aan te leren is... nou, dna misschien slechte lelijke ghetto smaak ook welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat is dan ook seksueel overdraagbaar. Een epidemie mensen!
Dan moeten die marokkanen ook maar alleen binnenshuis marokkaans zijn, dus eerst zich even blank schminken voor ze naar buiten gaan en normaal doen, alleen thuis mogen ze zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doen
Dat gekke accent van dat tuig slaat ook wel eens over op hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, mensen denken ook dat homoseksualiteit besmettelijk of aan te leren is... nou, dna misschien slechte lelijke ghetto smaak ook wel
Oneens. Marokkanen moeten binnen blijven. Altijd en eeuwig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten die marokkanen ook maar alleen binnenshuis marokkaans zijn, dus eerst zich even blank schminken voor ze naar buiten gaan en normaal doen, alleen thuis mogen ze zichzelf zijn.
Ik koop wel nieuwe op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je principes eens na laten kijken. Volgens mij zijn ze een beetje in de war door al dat bier.
Jamaar die kutkids komen er ook voor uit dat ze Marokkaans zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar er gewoon open voor uit komen gaat gewoon te ver. Laat hem dat lekker binnenshuis doen
Dat komt omdat ze uit elkaars blikje energy drink drinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gekke accent van dat tuig slaat ook wel eens over op hun Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes.
Zodra er een land is dat Homofilia heet, dan mogen homo's ook gewoon op straat homo zijn. Als je dan toch vage vergelijkingen wil trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar die kutkids komen er ook voor uit dat ze Marokkaans zijn
Dus hij dacht: Hier in deze wijk mag je jezelf zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |